Archon - Vertical XF navigation?

Discussion in 'Pre-Sale Questions' started by CallieJo, Oct 9, 2014.

  1. Summit14

    Summit14 Well-Known Member

    @Russ Honestly, you amaze me. Everything you do is just awesome. I can't wait for this, as it will be something I purchase for sure :)
     
    Russ likes this.
  2. nodle

    nodle Customer

    I'm kinda holding out to for this theme also. I like the way it's looking. Has a good "feel" to it.
     
    Summit14 likes this.
  3. Summit14

    Summit14 Well-Known Member

    yeah super pumped. Can't wait for the release :)

    Any ETA?
     
  4. nodle

    nodle Customer

  5. Russ

    Russ Designer

    :D, I have a little wave of custom client work I'm finishing up over the weekend then I'll be back on the style. It's basically done though :D.
     
    Summit14 and Afterward like this.
  6. nodle

    nodle Customer

    [​IMG]
     
    Summit14, Afterward and Russ like this.
  7. nodle

    nodle Customer

  8. Afterward

    Afterward Customer

    Not yet i guess
     
  9. Summit14

    Summit14 Well-Known Member

    The wait, its killing me...
     
  10. Ricky6039

    Ricky6039 Customer

    Your not the only one its killing. :cry:
     
  11. Russ

    Russ Designer

  12. Ricky6039

    Ricky6039 Customer

    Keep this up im going to have to go to the doctor and get me some nerve pills.
     
  13. Summit14

    Summit14 Well-Known Member

  14. nodle

    nodle Customer

  15. Summit14

    Summit14 Well-Known Member

    Today is my website 1 year birthday, so thats pretty cool if its Archon will be released on the same day haha.
     
    Ricky6039 likes this.
  16. Tracy Perry

    Tracy Perry Well-Known Member

    Haven't y'all heard. I get exclusive 6 month rights to it. :hungry:
     
  17. nodle

    nodle Customer

    Sorry guys @Steve and @Russ got tired of me complaining and to shut me up they gave me a copy this morning. I must say it's awesome. You guys should see it when they release it in July. (y)
     
  18. Russ

    Russ Designer

    Hah lol :)

    1.4.4 updates -> Archon Release

    I'm not one to release new styles while the previous ones are outdated. I was on late working last night on Archon and as I started to get off I start seeing the entire XF staff get online. I'm like crap... 8 bugs still outstanding please don't release 1.4.4 lol :).

    Woke up sure enough (y)

    Moral of the story, blame 1.4.4!
     
    Frode789, Afterward and Summit14 like this.
  19. Summit14

    Summit14 Well-Known Member

    The Hype is so real.

    [​IMG]
     
  20. Afterward

    Afterward Customer

    Stop torturing us @Russ :]
     
    Russ likes this.

Let's work together on your next project

Contact us today to talk about how we can help you